damn, they dont make 'em like this anymore

Hej alla faaans! Min dag har varit helt okej, på hålet så satt jag & P och kollade på mina gamla klassfoton som jag så snällt tagit med (fick se hennes i torsdags), 90-tals nostalgi alltså <3 Båda vi hade page i tvåan, fashion statement or what? Hihi, iaf, efter skolan hänkade J med mej till Kista och höll mej sällskap medan jag fixade biknin, som är så jävla snygg! Finns bild på den några inlägg ner, fast jag köpte inte sjalen då, den kostade fan 199.  Efter det så tränade jag och nu har jag duschat. Har en full kväll framför mej, med middag, matteplugg, läsa cosmo (om jag hinner) och såklart premiären av DH! Vi får se om jag skriver mer idag, annars hörs vi imorn

xoxo


Kommentarer
Postat av: paui

det var faktiskt på lektionen som vi kollade i katalogen, daaah! (I)

2008-04-15 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0