eftersom jag uppdaterade dåligt igår, blir det asmkt idag!

Ålder: 16 ½
Hur många förhållanden har du haft: ett riktigt, sen några andra mer typ "flings" oseriösa sake,r haha
Hur många (riktiga) vänner har du?: oj, vad svårt, tre kanske?
Mest intressanta forumdel på UM: va? :S
Intressen: vara med kompisar& j, shoppa, träna
Skostorlek: 38 ½ - 39
Antal mössor: två typ
Favoritämne i skolan: egentligen inget, historia var ganska okej
Vad vill du bli när du blir stor?: rik. nej, men journalist har jag tänkt på och typ barnmorska/sjuksyster, men då måste man läsa massa natur typ
Har du en partner?: yes
I så fall, hur länge har ni varit tillsammans?: 9 månader nästa vecka!
Hur träffades ni?: i skolan
Hur lång är du?: 1.69 cm
Hårfärg: ljusbrun typ
Favoritfärg: rosa
Hemsida: emmisftw.blogg.se kanske?
Favoritaffär: mrs h & net-a-porter.com! fast favoritaffär som jag handlat i måste nog vara hm, haha
Mobilmärke: sony ericsson
Hur mycket vatten dricker du på en dag?: min kära kille kallar mej kamel och min mamma tror typ att jag har diabetes, för jag dricker jättemkt, hela tiden, hah (men man får bra hud så)
Favoritgodis: chocklad
När kliver du upp på morgonen?: 6.50/9.00 på vardagar, på helg typ 10.30
Vilken dagstidning läser du helst?: DN, för det är den vi har hemma
Favoritartist: shakira kanske
Favoritlåt: varierar, handle me med robyn är bra
Musikstil: jag lyssnar på ganska mkt, men typ pop, hiphop, house, reagge osv
Favoritmoderator: va?
datorspel?: haha, nu var det några år sen, men jag älskade the sims, har typ 10 varianter av d
Favoritfilm: titanic & love actually funkar alltid
Favorit-skådespelare/-erska: inge speciell
Vad tycker du bäst om på cirkus?: jag gillar inte cirkus, så när man får gå hem kanske?
Vilken biofilm såg du senast?: shit, jag kmr inte ihåg :| ps. i love you tror jag
Har du husdjur?: jag har ett marsvin, familjen har fiskar och annapanna har en kanini
Har du testat droger?: nej
Har du en favoritdrog? aah du vet
Dricker du alkohol?: händer väl
Har du tänkt tanken att skaffa barn innan du fyller 20?: jag vill bli ung mamma! fast 20 kanske är lite överdrivet
I så fall, har du försökt skaffa barn?: nej
Favoritkonstnär: palla konst.
Favorittavla: mona lisa <3333 (palla konst som sagt) 
Klädstil: jag venne hur jag ska beskriva :S det jag trivs i helt enkelt
Har du haft någon könssjukdom?: gud nej
Favoritförfattare: inge speciell
Bästa boken: inge speciell
Favoritbok på engelska: hm, ingen där hlr
Godaste maträtten: tacos in my <3
Bästa grönsaken: tomater, mitt livs kärlek (och j såklart)
Vad äter du till mellanmål?: en macka eller en frukt
Vad åt du till lunch igår?: pyttipanna
Har du någon gång blivit mobbad?: nah, inte direkt
Har du någon gång blivit misshandlad?: nej
Har du någon gång blivit våldtagen?: nej
Har du någon gång hotats till livet?: nej
Har du skadat dig i ett gängbråk?: nej
Tycker du om dina föräldrar?: dom funkar
Har du några syskon?: annapanna
I så fall, tycker du om ditt/dina syskon?: hon duger väl ;)
Vilket politiskt parti är bäst?: moderaterna, höger iaf
Är du med i något ungdomsparti?: nej, jag har faktist tänkt på muf, men inte pallat
Kommer du rösta i valet?: ja, när jag fyller 18 så
Tycker du att piratkopiering ska tillåtas?: såklart
Är du rädd för att bli övervakad?: nej
Tror du på någon gud? Vilken?: nej, men jag tror på öpdet
Brukar du helhjärtat be till denna gud?: jag kan be till gud ibland (även fast jag inte tror på nån) om jag verkligen vill ha något
Vad tycker du om Livets Ord?: haha, carola är min idol <3
Ska du resa utomlands i sommar?: ja, mallis
Favoritresmål?: usa & varma länder i europa (spanien, italien m.m)
Bästa maträtt du ätit utomlands: spagetti bolognese & tsatsiki i grekland
Hur många länder har du varit i?: jag tror jag räknade nån gång, då blev typ typ 15, men då har jag varit i usa tre gånger, spanien typ 4, italien 3 osv
Läser du serietidningar?: nej
Favoritserie: på tv då eller? the tudors, men det är slut nu :(
Är du modeintresserad?: ja
Hur mycket köper du kläder för per månad?: egentligen så mkt jag kan, men jag har lugnt ner mej nu, nu blire säkert bara nån femhundring
Hur mycket köper du smink för per månad?: kanske 300-400, d där är ju olika
Är du snygg?: riktig sexbomb
Hur ofta duschar du?:  varje dag
Gymmar du?: nej, men jag tränar
I så fall, hur ofta?: -
Är du stark?: nä (A)
Utövar du någon sport? Vilken?: friskis och svettis ( aerobics, step-up, ki-box, medelpass, skivstång)
Har du spelat på elitnivå i din sport?: ja, jag ska tävla för sverige i os i grenen friskis & svetttis (nooot)
Gillar du sport på TV?:hata hata hata
Vilket lag håller du på i ishockey?: jag pallar inte bry mej
Vilket lag håller du på i fotboll?: aik
Vilken sport är roligast på TV?: konståkning och gymnastik kan vara kul att kolla på... i typ 5 min
Brukar du gå på teater, musikaler och/eller operor?:  haha ,jag brukar gå teater  & musikal med familjen. hatar opera!
I så fall, vilken är den bästa uppsättning du har sett?: jag venne, jag älskade trollkarlen från oz, men då var jag typ 10, haha
Är du intresserad av vetenskap?: inte så
Favorit-vetenskapsman?: huh?
Är du filosofisk?: inte särskilt
Favoritfilosof?: mej själv

Kommentarer
Postat av: j

:S fot

2008-04-23 @ 00:15:03

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0