måååååndag

image238Jag & J myste alltså hos honom ett tag, sedan så åkte vi till Kista och jag gick på jobbintervju och guess what?! Jag fick deet! :D Han sa att han gillade att träffa en person som hade så mkt självförtroende och att jag skulle komma långt i branschen, ahha! Imorn ska jag på utbildning i tre timmar och sen är det bara att köra, det kommer bli mkt jobb, 3 dagar i veckan, 4½ h /gången. Jag hoppas jag klarar det, snart kommer det komma typ två veckor med asmkt i skolan, men jag ska fixa det ändå. Fan vad mkt caaashflooooow jag kommer att få se! Aja, sen så käkade J i kista, vi träffade Mona & Arshia . Mona sa att jag hela tiden skriver att J äter, fast aldrig jag, haha och anledning till det (om det nu är någon annan som tänkt på det) är att vi har helt olika mattider, typ idag åt jag frukost kl 8.30 & lunch 12.30, medan J åt typ frukost kl 13 & lunch 17, haha! Efter att J käkat så drog vi till Akallaby, där vi satt under en filt i några timmar och myste. När det blev för kallt gav vi upp och jag drog hem. Vi har vatten nu igen, men inget varmvatten = jag kan inte duscha, buhu :(

puuussssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart fick du jobb?

2008-04-28 @ 22:20:02
Postat av: emma

som telefonförsäljare på optimal telecom :D

2008-04-29 @ 07:17:59
URL: http://emmisftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0