måndag

image209Skön dag i skolan idag, på levnadsläran så hade J & Martin lektion, för dom vill ha MVG i betyg, så vi skulle typ snacka om våld och debattera, mer chill än vad det brukar vara, haha. Till lunch var det nått asäckligt som hette Jambalaya, och typ var nån indisk maträtt eller nått skulle jag gissa, och eftersom jag hatar ris så gillade jag det inte direkt, haha. Och sista lektion var svenska, där vi fick sluta typ 45 minuter tidigare, så det var asskööönt! Senare idag ska jag iväg på Step-up med Paui och min syrra ska också hänka, ska bli riktigt kul att se henne där, hihi. Ska skriva om mascaran jag köpte i helgen också, uppdaterar med den snart

puss

Kommentarer
Postat av: Marie

kul med Step-up ;D

2008-04-21 @ 15:29:43
URL: http://marie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0