no shit

Har du pojkvän/flickvän? Yes sir :)
Är du kär? Yes
Hur tidigt stiger du upp? På vardagarna blir det 6.50/9 (om vi har sovmorgon) och på helgen typ 10.30
Vem/vilka vet mest om dig? John & Nikki
Gillar du att slåss? Haha, nä
Vad ska du göra ikväll? Chilla med Cashmere Mafia
Har du utländska föräldrar? Nope, dom är svenska
Var har du ont? Nowherre
Är du bra på att måla? . Haha, inte direkt
Vem kramade du senast? John
Vad längtar du till? Jag venne faktist, sommarlovet
Favoritalkohol? Har ingen direkt favorit, men cider funkar alltid
Vad heter dina husdjur? Mimmi, haha (mitt marsvin)
Har du körkort? inte än
Favoritgodis? Choklad
Morgon- eller nattmänniska? Morgon
Sparare eller slösare? Slösare..
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet iaf
Bio eller promenad? Bio

Är du kittlig? .Hm, lite
Rädd för insekter? Nej, men dom äcklar mej
Anser du att du är stark? Lol, inte direkt


Kommentarer
Postat av: Marie

gillar också choklad ;D

2008-04-21 @ 12:02:18
URL: http://marie88.blogg.se
Postat av: Melina

choklad gillar alla :)

2008-04-21 @ 12:31:34
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0