pop another bottle for them

Svenskalektion vi hade var tråkig, men vi blev påminda om att på torsdag är det bara 2 veckor kvar tills fördjupningsarbetet ska vara inne, alltså 5 sidor, jag ska skriva om islam. Grov stress alltså, jag måste börja den här helgen. Måste intervjua en muslim också, någon frivillig? Aja, efter skolan gick jag & J en snabbis till centrum, sen kom vi hem hit och eftersom det är vår 9 månadersdag, så bakade jag en kaka (som blev fett misslyckad, men god) åt honom, med formarna jag köpte igår. Bild kommer senare. Sedan så har vi även käkat pastasallad, som var ganska äcklig, haha. Just nu ligger han i min säng och kör CS på mobilen (nörd), men snart ska vi dra oss till Kista, där jag ska träffa MP för utbildningen, är faktist lite nervös. Men vi hörs när jag kommer hem igen,


puss puss

Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: tack så mycker, vad roligt att du tycker det. Vilken fin blogg du har!

2008-04-29 @ 16:02:36
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0