Schwarzkopf Gliss Oil Nutritive Butter

image137

Vad?


Den unika vårdande formulan med Argan- och Sheaolja reparerar och skyddar topparna och ger håret ny spänst. Gliss Oil Nutritive Butter är en mjuksmältanade hårkur som tränger in och bygger upp hårstrået från insidan och jämnar ut ytan. Ditt hår får ett effektivt skydd mot kluvna toppar.

Effekt
Håret känns lent efteråt, på så sätt verkar den ju funka. Mina toppar är redan helt förstörda, för jag har torrt hår och har inte klippt mej på 4 månader (för jag sparar) så det finns nog ändå inget hopp för dom.

Andras kommentarer
Tre pers har frågat ifall jag färgat håret, så på nått sätt måste den påverka färgen eller nått. Och folk tycker att det luktar gott :)

Pris & inköpsställe
80 spänn på Kicks och sådana ställen.

Soo?
Man ska kamma håret när man har i inpackning, vilket ger värsta skyddet eftersom jag annars inte kammar/bortstar mitt hår, så på så sätt är den bra. Och håret håller sej ju lent, så värt att prova.

Kommentarer
Postat av: Linnea

det där måste jag verkligen testa! mitt hår är sjukt slitet!

2008-04-01 @ 14:47:28
URL: http://linnealundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0