söndag

Jag är så jävla lack på mina föräldrar just nu, imorn (när jag är ledig) så kommer det en man hit kl 7 på morgonen och ska fixa nått skit med vattnet, så han stänger av vattnet då. Alltså har jag två val; gå upp kl 7 på en ledig dag och fixa mej & sen försöka överleva utan toalett till kvällen typ, lr att jag nu ska typ fylla 20 hinkar med vatten och ha dom imorn. Dom förstör mitt liv! :@

Aja, annars så kom jag just hem från Nikki. Vi gick på en promenad igen och så rensade vi hennes garderob, jag fick ett snyggt randigt linne. Förutom det gjorde vi inte så mkt, Nikki städade sitt rum och jag satt i sängen och kollade på, haha. Iaf så är jag på skitdåligt humör just nu,

HEJDÅ

image235

jag åker linbana, seeexy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0