torsdag

Man märker verkligen att det är derby idag, hela Ruddan har gått runt i AIK-tröjor, folk snackar om det och på lunchen vare till & med några som drack öl och lyssnade på Trubaduren, haha. Min syrra ska gå på derbyt, hon har varit galen difare sen hon var typ 4 år och gissa vart hon sitter ikväll? Norra kortsidan, ahhaahhaha! Tyvärr inte norra stå, då skulle jag fan mobbat sönder henne. Dagen i övrigt har varit asskön, jag och P satt ute i solen i typ en timme och båda blev helt röda, haha. Sen så fick jag veta att jag har en asskön dag nästa vecka, jag är ledig på måndag, har en lektion på tisdag, 2 på onsdagen & sen så ledig resten av veckan, skööööönt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0