vr-mässan

Vr-mässan alltså, damn vilket misslyckande. Till att börja så skulle det vara bara gästlista idag, men dom var exakt vid kungsan, med öppna dörrar och rosa mattor & skyltar och shit, så såklart går varenda liten äcklig fjortis i hela Kungsan dit. Sen där inne är det ett aslitet rum, med alldelens för mkt människor, så man dör typ av värmen. Dom hade typ modevisningar och utlottningar, men det var inte intressant. Alla var egentligen där för goodiebagsen, som dom äntligen släppte vid 17.30. Och vad fanns i dom? I stort sett bara skit, det enda intressanta i min var en VR-tidning & en hårsprej, annars var det typ reklam, kondom, nyckelkedja osv. Jag ska nog ge bort det mesta i min goodiebag, så kolla bloggen imorn för att se det hela innehållet samt det jag ger bort. Efter VR-skiten träffade jag iaf min lilla prins i Kista, så åkte vi hem till mej och låg och myste hela kvällen. Och justeee, telefonförsäljarjobbet ringde! Intervju på måndag kl 15, hoppas jag får det!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0