working girl

Just kommit hem från jobbet, suttit på en kurs i tre timmar om deras produkter, hur man säljer, vad allt kostar osv. Det är mycket att komma ihåg alltså! Sen när vi skulle välja arbetstider för den här veckan, så var typ allt bra taget redan, jag fick fre-sön, tack för det -.- Jag har provanställning två veckor nu och nästa vecka ska jag fan ha bättre tider! Har skitmkt i skolan också, så nu måste jag verkligen planera pluggandet. Aja, när Anna blir färdig i duschen ska jag duscha och sen ska jag se på DH, fast jag kommer säkert missa början, blä..

puss

image239

min kaka som jag gjorde till j. det står alltså i <3 u för er som inte ser och den var asgod, även fast den inte blev som den skulle

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad gulligt !:)

2008-04-30 @ 09:38:41
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0