you want a piece of me

Inte uppdaterat på några timmar, vet att alla har saknat mej. Jag har iaf inte gjort så mkt, var iväg på aerobics med Pauline och det är helt sjukt kul alltså! Skulle vilja testa på stripteaseaerobics, inte för att jag planerar att bli strippa, haha, men det verkar askul. Sen åt min nyttiga familj donkenmat till middag också, lyckat för mej, haha! Iaf, sen så duschade jag och nu har pappa förthört mej på samhäll och allt sitter, och provet är i övermorgon, jag är värsta förberedd. Resten av kvällen kmr jag mysa i soffan framför Topmodel & Tudors.

pussar

Kommentarer
Postat av: Marielle

(svar) okej :( inge vidare med att plugga inte.

vad söt bakgrund du har! :D

2008-04-02 @ 20:34:45
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: pauline

vi borde testa carmen electras striptease-dvd, haha! min kompis sa att den är bra :D

2008-04-02 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0