hemma igen

Åkte iväg mot stan och när jag är i Karlberg fick jag ett sms av Nikki att hon var sen, så jag åkte mot Gullmarsplan för att möta henne där. Men hon smsar att hon är på ett tåg från Gullmar och att vi ska träffas på Medis istället, så jag går av vid Medis och så kommer hennes tåg in, och så går hon av och jag på, lyckat! Tillslut så träffades vi iaf i Gamla stan, aah, lycka! Sen åkte vi bara mot stan och satt och snackade på Sevvan & Donken, en tiggare lackade på mej för att jag sa att vi inte hade några pengar, han typ 'troru jag vill ha pengar lr? :@ Jag vill ha dej, jag vill ha en kvinna (till Nikki, haha), sär iaf! Aja, nu är jag hemma, ska snart duscha och sen så blire Gynning och sen rakt i säng, måste upp tidigt imorn, suck.


pussyyyyy

ps. ingen dagens idag med samma ursäkt som igår, har redan visat den här klänningen, känns orka att upprepa samma


Kommentarer
Postat av: J

hidden message =)

2008-02-20 @ 15:26:44
Postat av: kim

ah det känns skitkul faktiskt :)

2008-02-20 @ 15:28:45
URL: http://kimmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0