mot lanzarote!

Okej, dagen har varit känlsosam, först historia imorse och sen ett 4 h's hål, där jag åkte hem och packade, min väska går igen, iaf om någon sitter på den. Måste serri köpa en större väska, fast det kanske jag som packar lite weird också, för 1 vecka har jag 5 par skor?! Men men, sen hade vi engelska, skönt att slippa Rosanna, blää! Och sen har jag bara varit med John, mkt tårar där alltså, han missade till och med bussen för vi stog och sa hejdå, haha. Och nu är jag astrött, och jag ska vakna om 6 timmar igen. Klockan står alltså på fyra, för taxi mot terminal 5. Har ni tur så uppdaterar jag med ett (mkt trött) inlägg imorn bitti (eller mer natt!) annars såfort jag kan, jag hoppas det finns internet på hotellet, det brukar göra det iaf. Om det inte skulle finnas så hörs vi senast nästa fredag,

hare bra i äckligt kalla sverige, puss!

ps. john, du vet att jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0