Rimmel Cool Matte Mousse Foundation

image41
Beskrivning:
  • Cooling mattifying mousse foundation.
  • NO TRANSFER.
Skin Cooler
  • 16H Anti Shine Revolution
  • Revive skin with an instant and continuous cooling sensation.
  • Refreshing aquacool formula fights the signs of heat and humidity to prevent shine breakthrough.
  • A perfectly matte, pure complexion for 16 hours.
Colour-fresh Coverage
  • Air-light soufflé texture blends easily onto skin for even, flawless, true-colour coverage.
  • Skin-loving formula infused with purified water feels fresh and stays put all day long.


Jag tkr; Det här är den första foundation på burk jag någonsin testat och jag är väl inte sådär överdrivet imponerad. Man får upp alldelens för mycket och den bara kletar överallt. Sen så väl i ansiktet, så torkar den direkt, innan man ens hunnit dra ut den så man får stå och tvätta bort med vatten -.-

Andra tkr; Jag har fått typ tusen kommentar om att jag har foundationrand, även från typ helt okäna personer, haha!

Pris & Inköpsställe; Billiga 100 kr och finns där Rimmel säljs (Lindex, Åhléns osv)

Betyg: Det känns inte något som jag kommer köpa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0