gårdagens outfit

Nu ska jag snart iväg till skolan, har ingen lust alls. Först blire en timmes italienska, sen hål på 2 h och sedan Np i i Engelska, uppsats. Är inte så taggad, min engelska är helt okej, men jag blir alltid färdig så jävla snabbt så det typ är pinsamt, så får jag sitta kvar i typ 45 min och försöka se ut som jag skriver för att inte gå ut, i-landsproblem! Sen ska jag iaf hem, plugga lite och sen iväg och träna och efter träningen ska jag plugga gärnet, för provet är imorn. Iaf, glömde ladda upp gårdagens igår, så den kmr nu istället;
image1
Klänning - H&M
Strumpbyxor - H&M
+ kofta, Jacka,  bruna stövlar och guldväska.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fint

2008-01-30 @ 09:36:00
URL: http://FLORENNZ.BLOGG.SE
Postat av: pauline

jag ser typ inte vad du har på dig på dina bilder.. tur att jag ser i skolan :D

2008-01-30 @ 17:02:33
Postat av: emma

jaa, asdåliga bilder, jag vet (A) ska försöka skärpa mej :D

2008-01-30 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0