face down, ass up

Hej alla faaans! Medan jag väntade på J så såg jag på Get over it med Kirsten Dunst, en bra och gullig high school-film typ. Sen när han kom så fick jag en lång kram, något jag saknat! Resten av tiden så myste vi, såg på tv, åt middag och planerade inför gbg, på onsdag åker vi! Nu har jag just kommit hem från att ha skjutsat hem hnm, eller jag körde inte dit då, men jag körde hem sen! Så nu har jag kört i mörker och en rondell också, duktiga jag. Just nu ligger jag i soffan med datan och chattar med J (vi klarar oss helt enkelt inte utan varandra, haha!) och om ett tag ska jag väl sova. Imorn blire bio med syster & mamma.

puss

Kommentarer
Postat av: isabelle

tack så mycket!

2008-07-20 @ 10:56:42
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/
Postat av: emma

Usch, ja det måste vara jobbigt . Vart har han varit någonstans?

2008-07-20 @ 14:16:22
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

han var i finland :)

2008-07-20 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0