my name is inga and i'm from sweden

Hemma igen! Satt som vanligt på Skatteverket först, sen när jag skulle köpa lunch blev det värsta pinsamt. Ni vet den scenen från SATC när Miranda beställer mat från ett kinesställe och dom vet vad hon vill ha innan hon ens har sagt det? Exakt det hände mej, sista gången jag handlar på Sandy's där, haha! När jag sedan jobbade på mammas jobb så ringde annapanna och så snackade vi lite, hon var påväg tillbaka till lägret och ska antagligen vara där tiden ut, även fast hon har gips från knäet och neråt, haha. Och angående Mallorca så ska vi boka om resan och flytta fram till början av september typ, vilket betyder att jag kmr missa någon av dom första skolveckorna och vi på ruddan har ju helt nya lektioner i helt nya klasser då, kul lixom! Aja, efter jobbet så stannade jag till i centrum och köpte mat så jag och mamma kan äta middag (tacos). Jag ska typ fixa i ordning den nu och antagligen se färdigt på Kids in America (filmen från igår).

puss!

ps. kul, jag har minst 15 läsare varje dag, men ingen av dom 15 kunde svara på frågan i förra inlägget, gaah

Kommentarer
Postat av: French Kisses

skriv vad du vill. vad DU tycker är roligt, inte vad du tror att andra vill att du skall skriva om! puss raring! :)

2008-07-09 @ 20:22:58
URL: http://frenchkisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0