skilsmässa på franska



Tjena tjena! Efter att jag varit på grejen i stan så mötte jag Nicole på stn, så gick vi hem till mej. Jag åt lunch och sedan började vi försöka sola. Jävla sol alltså, den gick i moln typ 24. Men den var framme lite iaf, fast jag vet inte om jag lyckats få någon färg. Efter att vi gett upp totalt så satte vi oss och såg på SATC och det gjorde vi fram tills för en timme sen, då vi skjutade henne till station och så åkte hon hem. Sedan följde jag med pappa och handlade och nu väntar jag på att mamma ska komma hem med vårt AE-paket (snabbaste leveransen, vi fick hit det på bara 5 vardagar!). Ikväll blir det någon film som går på trean som heter "Skilsmässa på franska" med Kate Hudson.

puss

ps. mina skor dööödade mej idag alltså! kan inte stå på ena foten för att jag har värsta skavsåren.

Kommentarer
Postat av: pauline

OHNO! jag och några andra hyrde den filmen en gång, vi klarade inte ens att se klart skiten.. en varning bara ;D

2008-07-01 @ 19:42:39
Postat av: m

va den filmen bra? såg en annan istället

2008-07-02 @ 12:31:41
URL: http://mallsi.blogg.se/
Postat av: emma

M; den var helt okej. lite konstig ibland, men annars bra :)

2008-07-02 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0