sommaren är här och jag är snyggast i världen

älska
platta ballerinaskor
fin, äkta solbränna
att prata om vädret
att gilla läget
jeansshorts på tjejer
enkla tygskor
saltvattensprayat rufsigt beachsvall
nogger
att åka till mallorca en vecka och bli bruuun
svarta äkta rayban wayfarers (inte någon av dom tusen budgetkopir som finns, come on lixom, dom äkta kostar typ 800, d har man råd med!)
röda tånaglar
kanelbullar

hata
högklackat
bleka personer, sola ffs
snacka om fotbolls-em
hetsbanta inför beach 08
jeansskjol
plattång och hårspray
mörkt sotade ögon
bratstilen
åka taxi
ben & jerry's
att våga hoppas på en varm sommar i sverige
att vara en gnällig badkruka
fun light
gyllene tider
jobbig reklamradio
diadem
svart nagellack
allsång på skansen


mina favoriter/non favorites från ebbas ute & inne-lista för sommaren, konstigt nog verkar den negativa blivit längre, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0