tisdag

Idag tog jag sovmorgon en halvtimme, för jag ska inte jobba idag, för det är sol och varmt ute. Istället så ska jag in till stan och fixa en sak mellan 11-12 (bussstrejken påverkar direkt, istället för pendeln till karlberg och därifrån buss till odenplan måste jag ta pendeln till centralen och tub till odenplan, fast det hade ju kunnat vara värre). Sedan så ska jag nog tillbaka till Sollentuna och möta Nikki. Nikki bor nämligen hos sin mamma i Märsta den här veckan, (istället för hos sin pappa i Skarpnäck) så hon är äntligen på rätt sida om stan, the nooorthside (vf kan man säga southside,westside & eastside, men northside låter helt cp?!). Vi ska iaf bättra på brännan, känns som det var ett tag sen jag solade nu. Mer än tre veckor sen faktist, panik! Vi hörs sen,

puss puss



stor tischa - mouyo
jeans - gul & blå
kilklackssandaler, köpta år 2005 - din sko (?)

+ solisar - hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0