hot hot hot

Solade i typ en timme innan jag tog en paus och gick in för att se lite SATC. Just när jag fixat allt smsar Nikki och vill att jag ska möta henne i Kista innan jobbet, så då gjorde jag det. Vi satt (som vanligt) i food courten och snackade på om livet typ. Sen så drog vi iväg till jobbet, som var segt som fan. Jag fick bara sälja halva tiden, sen fick jag sitta och medlyssna med Maria (antagligen för att jag ändå sagt upp mej och det fanns andra som behövde datorerna). Men vi hade kul, hon har också sagt upp sig, så vi satt och snackade skit i två timmar, hon hade jobbat som au-pair i London, askul! Jag tror jag ska försöka åka iväg ett år efter gymnasiet till USA och göra det, eller det beror väl på hur mitt liv ser ut då, men det verkar så jävla kul. Aja, nu ska jag snart gå och lägga mej, har lyckats få den tidiga avslutningen imorn (vår skola har 2 000 elever, så det är en avslutning 8.15 och en 9.15. blää). Vi hörs imorn,

puss puss


ps. jag har sommarlov om 12 timmar, jippiiiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0