I got rid of my old bitch, now i got new hoes

Shululu. Idag så var jag som vanligt och jobbade, Skatteverket på förmiddagen (behöver bara gå dit en gång till nu!), sedan lunch på Sandys och sen mammas jobb. När jag kom upp från tunnelbanan för att gå till mammas jobb så öste det ner, helt sjukt alltså, regndropparna typ studsade upp  5 cm efter att dom hamnat på marken, så mamma fick komma och räddda mej med ett paraply, som jag såklart inte hade med mej. Sedan så mötte jag John i kista vid 16.30 och vi chillade lite, jag hjälpte hnm att hitta jeans och så åt jag middag. Sedan så gick vi på bio och såg Brudens Bäste Man. Jag hade helt överdriven tur, idag när jag jobbade så frågade mammas jobbarkompis om någon ville ha två biobiljetter till idag, för det var presentkort som gick ut idag, timing alltså! Fast eftersom dom gick ut idag så var det ju lite begränast med filmer, men J lyckades överleva 1 h och 40 minuters romantisk film, hah ;)

puss puss

ps. imorn så blir det ju som sagt bussstrejk för alla oss i sthlms län. dom enda som kör är typ ersättningsbussarna för gullmar-farsta linjen/pendeltåg och mjuka linjen, thanks god att mjuka linjen går, nu har jag ju iaf nånting att åka ;) haha, nej då, jag får väl ta fram min cykel (som jag inte använt sen sexan) om jag ska till john.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0