måndag

Igår kväll var jättemysig. Först var vi hos John en stund, sen åkte vi till Kista och åt middag i food court (jag åt köttbullar & potatismos, haha). Sen så gick vi på bio och såg "What happens in Vegas", med Cameron Diaz och Ashton Kutcher, den var bra. Fast ganska förutsägbar och inte direkt min humor, men whatever. Efter det så åkte jag hem och gick och la mig direkt.  Imorse stog min klocka på 8.30, eftersom jag hade tid hos tandläkaren 10.00. Jag har haft ont i en tand i typ 2 veckor, så jag tänkte att det var dags att kolla upp det, men tandläkaren hittade inget konstigt, bara en grop i en annan tand, som tydligen inte var så konstigt (?). Aja, nu så ska jag snart iväg till stan och möta bästisnicooole! Hon har varit på Öland i 5 dagar, så jag har inte sett henne på ett tag, så vi måste uppdatera varandra om allt som hänt, hihi. Fast det är svårt att veta vad man ska ha på sig! Vädret växlar hela tiden, men förut var jag ute i jeans och det var för varmt, så nu kör jag på shorts, vilket jag säker kommer frysa i. Vi hörs senare,

puss puss!



stor tischa - mouyo
avklippta jeansshorts - hm
keds - köpta i london

+ solisar - hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0