midsommarafton

Midsommarafton idag då! Jag är inte särskilt taggad, min familj firar inte det så mycket. När jag & anna var små var vi alltid i Dalarna och firade, men nu pallar vi inte, haha. Jag & pappa har varit ute och övningskört igen, jag körde på vägen, hiih. Fast jag fick en bil bakom mej vid ett rödljus,så fick jag motorstopp tre grr och så körde bilen förbi mej, buhu :( Fast jag såg en annan som övningskörde och jag var bättre än den, sucker! Jag ska snart äta midsommarlunch med min familj + mormor, sen så ska jag dra till Skarpan och hänga med Nikkis. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, fast jag kommer nog hem ganska tidigt, för imorn så ska vi åka till Dalarna och hälsa på min farmor över dagen. Min midsommaroutfit ser ut såhär;



tunika - ginatricot
tights - hm


och till det min rosa keds, ha en bra midsommar, puss puss!

Kommentarer
Postat av: Olivia

verkligen.. =/

2008-06-20 @ 12:40:05
URL: http://bacio.webblogg.se/
Postat av: isabell

svar: ja äntligen har det blivit det!

så himla grymt att du har sett BINGO!!!

hare bra!

kram

2008-06-20 @ 17:46:06
URL: http://modebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0