onsdag

Det blev inte så sent för mej igår heller, låg i sängen 12, för jag kom på att jag var tvungen att vakna 9 idag för att hinna allting. Nikki ska nämligen pierca tungan idag, så jag ska möta henne & hennes pappa i gamla stan 11.30 och följa med. Och eftersom dom jävla pendeltågen bara går halvtimmestrafik (hata sommartidtabell) så måste jag vara där fett mkt innan, thanks to tågen -.- Aja, efter det vet jag inte riktigt vad vi gör, vi har ju båda fått våran optimal-lön idag, så dom pengarna ska användas, hihi. Fast jag ska faktist lägga allt på min efterlängtade kofta, mamma får hjälpa mej att beställa den ikväll.

pusspuss


niiice, nooot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad onödigt att lägga så mycket pengar på en helt vanlig kofta, köp en unik istället

2008-06-25 @ 16:22:06
Postat av: emma

well, du kan ju till att börja med stå för din kommentar, orka vara omogen. för det andra, jag köper den här koftan för att den är en inverstering, den kmr vara lika bra nu som om 20 år + ska du ha bra cashmere så får du betala såhär mkt.

2008-06-25 @ 19:28:58
URL: http://emmisftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0