onsdag

Jag har ingen aninng om vad jag ska ha på mig! Jag vill ha mitt VS-nattlinne, men det är fan bara 13 grader ute. Fast jag vet att om typ 2-3 timmar så kommer det ha blivit typ 20, men hur ska jag klä mig nu då? Snyft..Min skolavslutning kommer att gå till så att vi först ska träffas i våra mentorsgrupper och säga hejdå och sånt (min mentor kmr inte jobba kvar nästa år, hon ska vara mammaledig, blä) och sen så ska vi på en show i aulan typ, så jag slutar väl runt 10 skulle jag gissa. Då är det inte riktigt bestämt vad vi ska göra, det var snack om att gå till nån resturang och äta typ, annars så ska jag väl bara chilla med John, ni lär ju märka vilket det blir.

pussssssss!

till biffen:
det kommer bli en lång sommar utan dej :(

Kommentarer
Postat av: pauline

hahahaha bästa slutet <3



the biff forever.

2008-06-04 @ 07:51:50

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0