running wild and looking pretty

Det blev väl inte världens mest lyckade dag, men jag hade iaf kul. Midsommarlunchen var god, jag älskar sill, haha. Beror säkert på att jag och min syrra fått smaka det sen vi var typ 2, så vi har väl lärt oss att gilla det. Efter lunchen åkte jag mot Nikki, vi träffades i Skanstull, men bestämed oss för att åka hem till henne för att Nikki skulle byta om. Efter det åkte vi till Älvsjö och bytte till buss mot Gullmars, så åkte vi dit och satte oss på tuben mot stan. På tuben började vi snacka och kom på att vi inte hade något att göra i stan, så vi vände och åkte tillbaka hem till henne, haha. Där satt vi mest och snackade och gick och köpte godis typ. Sen var vi lite med Ferat, Abscir (?), Romeo & nån till kille innan jag tog tåget hem och nu sitter jag här. Jag ska snart gå och lägga mej, för imorn måste jag vakna typ 8, buhu :(

puss


jag & min riktigt sexiga twinnie nicole, hihi. jättekonstig bild, nikki ser ut som en seriefigur, haha! och så har vi likadana sexy smile, grr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0