sex and the city - the movie


Oooh, den var så bra! Fast den påminde inte lika mycket om tv-serien som jag föreställt mig. Kläderna var perfekta och skorna, ååh, i love it! Jag vill inte spoila för mycket för andra som ska se den, men som Carrie känner sig när hon är i Mexico, shit, jag förstår det precis, I've been there om man säger så. I övrigt så gjorde Steve mej fett besviken, han & Miranda har alltid varit mitt favoritpar (mitt favoritavsnittet är One i säsong 6), men nu tycker jag inte om dom längre. Tur att Charlotte & Harry finns kvar iaf, det är äkta kärlek! Jag ska lätt köpa filmen när den släpps på DVD. I övrigt så ska jag nog se på en till film ikväll som heter Alla hans ex, damn vad jag ser mycket film nu för tiden!

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill också se!! Åh can't wait!

2008-06-22 @ 21:44:30
URL: http://ffian.blogg.se/
Postat av: Frida

Visst var den underbar? Jag vill bara ha mer!

2008-06-23 @ 17:59:21
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0