slooow


Gaah, jag har så jävla ont i huvudet. Har haft det i fem timmar nu och mamma tror att det kanske är för att jag behöver glasögon, fast det är ganska snyggt, så jag bangar inte. Aja, dagen då; Jag mötte som sagt Nikki, hennes pappa och Sophia, så gick vi dit. Väl där så upptäckte Nikki att hon inte hade tillräckligt med pengar + hon hade inget leg med sig, så det får bli en annan gång. Efter det så åkte vi två vidare till stan, jag köpte Teen Vogue & Elle Girl och så käkade vi på Donken. Sen drog vi en runda på Zara och NK och efter det åkte vi hem till moi. Här har vi inte gjort så mkt, chillat typ och så har vi sett på Pretty Woman. Och nu har Nikki åkt hem och jag ska väl lägga mej och läsa mina tidningar typ. Sen så ska jag sova tidigt (som vanligt, men jag är en morgonmänniska) och imorn blire jobb och träffa John.

puss!

PS. jag & min kille har ju varit tsm ett år nästa månad, så för att fira det ska vi åka till göteborg några dagar. och nu är allt bokat och klart 23 (på min namnsdag!)-25 juli åker vi, jipppiii!

Kommentarer
Postat av: belinda

Åh, är du morgonmänniska! Jag med..har märkt att de är riktigt sällsynt dessutom!



Ha de fint

2008-06-25 @ 21:09:47
URL: http://flickanmedoturen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0