söndag

Jahapp, söndag idag då och jag ska iväg till jobbet. Känns som det var en evighet sen jag var där, fast det var bara 5 dagar sen, haha .Jag är såklart jävligt otaggad och på dåligt humör, uppsägningstid är fan helt cp, vf ska jag jobba kvar när jag inte vill det och vf vill dom ha en som inte vill jobba där kvar?! Btw så ska jag nog hjälpa till lite på mammas jobb i sommar, så då kmr jag få lite extrapengar den vägen. Gaah, jag vill vara ute i solen! Fast iofs är jag helt röd fortfarande, så det är väl bra att jag är inne och tar det lugnt. Dagens outfit ser kanske lite konstigt mixad ut, men klänningen ser alldelens för uppklädd ut om jag har den till något annat än flipflop så.

ciao!



tubklänning - topshop
flipflop - lacoste

+ solisar - hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0