tisdag

Det åskade här förut, fett obehagligt. Jag är inte rädd för åska, men för några år sen så förstördes vår tv, video/dvd & en telefon av åska, så jag tycker inte om det precis. Aja, idag så ska jag vara med John och säga hejdå till honom, eftersom han åker bort imorn. Just nu väntar jag på att han ska komma hit och så håller jag på att gasas ihjäl av en gammal parfym jag hittade som jag ville testa, tips, beyonce's true star parfym är inte okej! Och en annan parfym som man också typ gasas ihjäl av är J'Lo's Glow, nu var det några år sen jag köpte dom här parfymerna, men lukten är fortfarande lika hemsk. En gång i åttan när vi hade haft gympa så sprejade jag, Nikki & MP massa glow på oss, sen när vi kom in i klassrummet sa vår SO-lärare typ 'vad det luktar konstigt här inne :S' fast vi erkände aldrig att det var vi, haha!

puss



världens äckligaste parfymer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0