torsdag.

Jag är uppe tidigt som vanligt, haha. Och well, det blir jobb idag med. Fast idag måste jag sitta ensam på Skatteverket och leta upp folk, fett skämmigt, för man sitter i en stor hall med massor av människor som typ stirrar på en :( Fast när jag är färdig där ska jag tröstshoppa med mamma, haha. Jag tror jag ska köpa ett par gräddvita/smutsvita (hur man nu beskriver färgen) Converse. Jag har redan ett par rosa, som jag köpte för tre år sen. Men nu känns dom som värsta emovarningen + att när jag köpte dom så var jag så jävla inställd på att ha dom att när dom i affären sa att dom bara hade stl 41 kvar (jag har 39) så köpte jag dom ändå. Och Converse är ju redan stora i storleken, så dom där skorna är asstora på mej, haha. Efter det ska jag jobba eller träffa John, beror på när han vaknar, hihi.

puss puss

Kommentarer
Postat av: thowelina

sv; tack :)

alla dina outfits är i min smak :)

2008-06-26 @ 20:58:49
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Tove

Oh, jag älskar Converse!

2008-06-26 @ 21:04:47
URL: http://tovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0