fun shit

DIG:

 1. Hur lång är du? - 169 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Rik. Annars journalist tror jag, ingen aning
3. Vad pluggar du? -  samhällsprogrammet
4. Har du långt hår? - nje, till axlarna
5. Vilken hårfärg har du? - brunt
6. Sminkar du dig? - yes
7. Har du haft sex senaste månaden? - yes
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - vita
9. Har du kysst någon idag? - yes

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - aah
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - dom e väl okej båda två
3. Hur många syskon har du? -  ett
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - "nej, jag vet inte, det spelar ingen roll"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - pasta & baconsås (iaf till mej, han kanske gjort nått till sej själv, haha)
6. Hur många ställen har du bott på? -  två
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - varierar
8. Vilken familjemedlem är snällast? -  mitt marsvin!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? -  jag ska vaccinera mej med anna idag, jippi

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? -  idag i skolan
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - nicole
3. Har du kysst nån kompis? - nej, eller det beror väl på, john är min kompis?
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - nope
5. Vem har du varit kompis med längst? -  natta, sen tvåan
6. Vem känner dig bäst? - nicole och john
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - hah, *anyonym* sen femman
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - nä
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - ah, lite

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - klänning & kofta ( och strumpisar såklart )
2. Har du bytt om idag? - från nattlinne till mina kläder
3. Favorittröja? - hm, en vit från zara tror jag (hah, fast jag har bara haft den en gång)
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - oj, gud vad svårt. men kalsongerna då xD
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - självklart
7. Har du handlat kläder genom internet? - Japp
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - haha, ofc
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - flipflop + strumpor. nätlinnen, långkalsonger (eller det är väl lugnt så länge man slipper se dom), svettband, linne (om du inte har värsta solbrända vältränade armarna) osv.
10. Vad använder du för skor? - olika, men två par stövlar/adidasskor

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - ohyes
2. Klä dig annorlunda? -  det beror väl på, inte fult annorlunda (typ emo lr nått annat sär) men så länge d är snyggt så
3. Vara dig själv? - Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? -  ofc
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - d är väl inte om man vågar eller inte, man  gör det bara inte, det är äckligt
6. Pierca dej? -  ja, funderar på det
7. Ge dig på utmaningar? -  ah då
8. Ha sex på offentlig plats? - beror väl på hur offentlig, typ en toalett är okej, men inte direkt en parkbänk, haha
9. Vara omogen? - Självklart!
10. Äta småkryp? - fyfan nej

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - rudbecksskolan
2. Vad heter din favoritlärare? -  har ingen
3. Vad är ditt favoritämne? - inget
4. Snyggaste läraren på skolan? - hah, har inte sett nån
5. Har du bra betyg? -  okej iaf
6. Tråkigaste ämnet? - Matte,natur, italienska, svenska
7. Har du skolkat mycket senaste året? -  nja, inte så
8. Hur tar du dig till skolan? - går till bussen, byter buss och går in i skolan, haha
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - hah, ja

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - hm, jag kanske känner igen namnet :/
2. När tuggade du tuggummi senast? - gillar inte, så kmr inte ihåg
3. När var du på semester senast? - förra veckan
4. Vilken färg är det på din tandborste? - lila och så har jag en vit/grön
5. Är ditt hår tråkigt? - nej, det är för roligt -.-
6. Vad har du för påslakan just nu? - rosa/vita tror jag
7. När såg någon dig naken senast? - jag venne exakt, några veckor sen kanske
8. Hur ofta duschar du? - varje dag
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - och det är? (A)
10. När ska du gå och lägga dig? - senast halv 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0