mot stan

Skoldagen gick snabbt, på italienskan så hade vi massa utbytestudenter som var där och hälsade på, så vi fick vara i grupper och snacka med dom och det gick ganska segt, haha. Alla var typ asfula nördar utan 4 st, dom såg okej ut ;) Egentligen hade det varit kul att åka ner itll Italien sen, men jag pallar inte med hela grejen med att bo hemma hos en okänd/ha en okänd person boende hemma hos mej..isch -.- Sen på levnadsläran så gjorde vi värsta rasistiska grejen, vår lärare ba 'ah, kan jag få upp 3 st invandrare' och så gick J, Sabrina & Martin upp och så fick dom sitta och svara på massa frågor om att vara invandrare och klassen skulle fråga dom och shit, allt var helt överdrivet rasitiskt. Och vår lärare sa massa rasistiska grejer med, fast hon tkr typ inte själv att hon är rasist?! Fan vad jag stör mej på henne alltså. Well, sen åt jag lunch med Paui, J och Martin och som sista lektion var det en chill svenskalektion. Nu ska jag strax in till stan med Nikki, jag ska leta upp en affär som jag inte har någon aning om vart den ligger, finns en vid Slussen och en på Östermalm, så frågan är var jag helst går vilse? Föredrar typ Östermalm, för då kan mina föräldrar hjälpa mej att hitta rätt, haha (lol, lät som ett typiskt blondinbella-skryt, men jag menar bara att de jobbat där, haah). Aja, shit vad jag babblar

puss

Kommentarer
Postat av: sabbie,,.

jah...det lät väldigt rasistiskt! man kände sig typ utsatt....:O!

2008-03-10 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0