påskafton

Har just sagt hejdå till min älskling, saknar honom redan, men vi ska ses igen på måndag, så jag tror jag överlever, hihi. Igår så var vi i stan, fick inte med mej så mycket hem, bara cosmo girl + ett balsam. Jag håller på att leta efter en kjol med hög midja, den ska vara typ kort men samtidigt hög midja, någon som har en aning om vart sånna finns? Har redan kollat på zara, gina och hm. Well, sen igår kväll så åt vi tacos och såg på Star Wars, typ världens tråkigaste film. Sen la vi oss ganska tidigt och imorse vaknade vi nio (igen) och idag så har vi bara myst och sånt.

glad påsk!

image112

Kommentarer
Postat av: Anonym

jippie, en update :D

2008-03-22 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0