when we're together, nothing in my life is better

Resten av dagen rullade på, levnadslära var seg med grupparbete och jag sa typ ingenting, eftersom jag är blyg (om nån nu undrar varför jag aldrig säger nått, haha). Sen så snackde jag med min syo om att byta inriktning och det verkar gå, så fred & konflikt, here we go! Är inte särskilt intresserad av fred eller konflikt (haha) men den inriktningen innehåller mer intressanta ämnen än äckliga språk (tack min it & eng-lärare för att ni fått mej att hata språk!). Efter det åt jag lunch med J och Martin och var med dom hela lunchen, eftersom Pauline skolkade ( :O ! ). Och sista lektionen var svenska och såklart kör Hedwig hårt från början, vi ska tydligen läsa en fantasybok?! Astråkigt, men jag ska ta Trollkarlen från Oz, har sett den filmen typ 5 grr ( även fast den är från 30-talet, haha).

Sen så vart det lite tjaffs och så upptäckte jag att jag hade för lite pengar för att köpa min sprutor, så ingen vaccination idag, försöker igen på onsdag tror jag. Gav min present till J, som typ blev överlycklig, han fick Fifa 08(asromantiskt, jag vet. Men bättre att ge något han gillar än typ en ros?)

puss!

image57
jag älskar dorothys skor, fast det hade sett bättre ut utan strumpor!

Kommentarer
Postat av: Mona

OMG EMMA DU HAR GJORT MIN DAG! jag har gått runt och varit jätteledsen för ingen jag känner har valt fred o konflikt, vilket jag har.. inte en ända jag känner har valt det, men tack gud så har jag äntligen någon att vara med :D hohoho

2008-03-03 @ 16:35:16
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: emma

hihi, ärligt :D yey, fred & konflikt, here we go!

2008-03-03 @ 18:40:11
URL: http://emmisftw.blogg.se
Postat av: pauline

faaaaaaaan vad taskigt att byta inriktning :'(
tänker skolka imorgon också som hämnd!!

2008-03-03 @ 18:45:55
Postat av: emma

what, nee, får inte :(

2008-03-03 @ 20:43:39
URL: http://emmisftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0