akalla in my <3

Shulululu. När jag hade stekt cirka 1½ timme och just börjat tröttna så fick jag ett sms från Nikkis, som ville att jag skulle komma till Kista och vara med henne. 15 minuter efter att jag fått sms var jag i Kista, det måste fan vara rekord! Så vi satt och snackade i food court ett tag, blev uppraggad av en cp-skadad person i rullstol och så kom det fram en fett konstig man och ville bjuda oss på en gratis sminkkurs. Sen så drog Nikkis till jobbet och jag mot Akalla. Först var vi hemma hos J och myste lite, sen övertalade jag honom att gå och spela minigolf mot mej i Akalla by. J ledde såklart, men på bana sju så slog han in bollen i buskarna. Så vi letade asmkt, men hittade den inte och istället för att gå fram och betala för bollen så klättrade vi (i true Akallastyle) över staketet i ett hörn och sprang iväg, hahahaha! Så nu kan vi väl inte visa oss i där på några veckor, haha. Sen så drog vi till Happygrillen (där alla coola 164-maffia hänger) och sen hem till honom ett tag igen innan jag drog hem. Imorn så har jag bara en lektion och börjar 13.50, asnaaajs! Så vi hörs imorn,

puss puss!

ps 1. jag får sommarlov om exakt en vecka!
ps 2. jag har fått bikiniränder efter min bikini, jippiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0