dagen

Haha, stackars Haris alltså, alla verkar veta vem det är och tycka att han är världens äckligaste. Fast jag kan ju säga att han bor inte i S-tuna  = Natta vet inte vad hon snackar om (som vanligt, hahaha!). Iaf, dagen har varit helt okej. Först skola med svenska, natur & samhäll och sedan stack jag direkt till jobbet och jobbade tsm med MP. Det gick helt okej, Mp ringde hem till min syssling, hahahahah! Fast det fattade vi inte då, utan senare, tyvärr köpte han inget.. = han skämde ut min släkt, snyft. Well well, vi hörs imorn istället, för nu ska jag typ gå och lägga mej,

puss


ps. jag älskar verkligen vogues photoshoot med SJP & Chris Noth som Carrie & Big på smekmånad, ååååh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv* tack så mycket :))

2008-05-16 @ 11:10:30
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag vet visst! :(

2008-05-16 @ 19:02:43
URL: http://nattaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0