Elisabeth Arden Green Tea Revitalize Warming Hand & Foot Scrub


Vad?
Sry för den lilla bilden, men det var helt enkelt den enda som jag hittade. Det här är alltså en hand & fot-skrubb, som man ska massera in i duschen och sen med sin värmande effekt ge lena händer och fötter.

Effekt
Den luktar asgott och känns ganska lyxig i övrigt märkte jag ingen resultat. Nu har jag vanligtvis väldigt lena händer och fötter, så jag kanske är lite fel målgrupp, haha.  

Andras kommentarer
-

Pris & inköpsställe
190 kr får du betala på Åhléns

Soo?
Känns ganska onödig. Har du ofräscha händer/fötter så är det väl värt att pröva.

Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

den är okej:)

2008-05-10 @ 10:28:44
URL: http://linnruby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0