fredag

Hela morgonen chillade jag runt här hemma och gjorde inget spec, lackade naglarna och typ läste. Sen så drog jag till skolan där jag hade en italienskalektion, som kändes helt onödigt, men aja, får ju närvaro iaf. Sen så drog jag hem igen och nu sitter jag här iklädd bikini och ska ut och steka gärnet! Imorn ska det bli en underbart rolig dag eftersom min naturgrupp ska till Utö (en ö i skärgården där den där killen från lumpen blev ihjälskjuten), om man inte kommer får man IG på hela kursen, stört?! Jag är verkligen en naturmänniska (naaat), mitt starkaste naturminne är när jag var fyra år och min mamma tvingade ut mej och min syrra i trädgården ,det regnade och var fullt med daggmaskar (jag var livrädd för daggmaskar och är det typ ff) och vi stog och grät en timme innan vi fick komma in igen, haha! Det enda som är bra med imorn är att det kommer vara ca 25-30 grader (måste smörja in mej, kmr bli knallröd annars!), men jag måste ta tåget som går 7.45 från Kista, helt sjukt..på en lördag också!? Aja, dags för schteeeeeek

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0