i wanna make love in this club

Jag var iväg och tränade, vart ett vanligt medel. Det brukar vara en man med astighta cykelbyxor på det passet, inte okej alltså! Man ser verkligen allt! Inte för jag direkt kollar, men det är lite svårt att inte se om man säger så. Och när han hoppar och allting, ååh, illamående! Aja, nu har jag just ätit en god middag med familjen och jag har värsta ont i huvudet och känner mej allmänt seg, så jag kmr bara vara hemma resten av kvällen.

puss


tre saker killar fan inte ska ha på sej!
1. cykelbyxor/speedos/andra äckligt tighta saker.
det är inte snyggt nånstans och verkar bara allmänt desperat (typ som att köpa sportbil..vad försöker man bevisa?)
2. linnen.
 inga linnen är okej, och absolut inte nät. ingen kille blir snyggare i linne, stay away!
3. jeans med konstiga tryck/hög midja.
det finns typ en kille i min skola som har ett par jeans som har tryckta money över hela benen, så jäävla tacky.
4. bandanor
funkar bara med keps över och om du heter 50 cent
5. flipflop med strumpor i, foppatofflor, snörskor och andra konstiga skor.
foppatofflor är typ världens äckligaste skor och flipflop med strumpor i behöver jag väl inte ens kommentera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0