iish

Äntligen hemma. Dagen gick riktigt segt, hade svenska och fick tillbaka mitt fördjupningsarbete om islam, det blev ett mvg, vilket betyder att jag kan få mvg i slutbetyg om jag bara får det på en sak till, jippi! Sedan så åt jag lunch med Pauline & Sara, och resten av hålet så satt jag med dom två, sen bara Pauline & till sist Martin & John. Sen så hade jag samhäll och sen så stack jag direkt till jobbet. Det var kul att träffa MP, men jobbet i övrigt var tråkigt och segt. Som sagt nollar jag en dag så säger jag upp mig, that's it! Btw så köpte jag Expressen idag, vart inte så överdrivet imponerad, eftersom det bara var en lång krönika om solisar och jag ska inte köpa några nya i år, så helt ointressant. Nu så ska jag kolla lite bloggar och sen så sova, vi hörs imorn!

puss 



paulines paparazzifoto av mej när jag läser "ebba spanar" haha, jag ser ut som en glad kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0