I'm here making sure, things are up for you, get it?

Så var man arbetslös igen då, haha. Nä, men min chef var fett förstående, jag sa att jag är en jättekänslig person som tar åt mej jättemkt såfort någon är elak och blir jätteledsen och då är ju inte direkt telefonförsäljare ett bra jobb. Hon höll med mej och sa att jag såg typ helt emo ut såfort det gick dålig (vilket jag säkert gör, haha) och sådär, men eftersom jag har två veckors uppsägningstid, så ska jag jobba på söndag och sen även nästa vecka. Aja, i övrigt finns inte sådär jättemkt att berätta. Jag hade visst blivit helt röd av solen idag också, varför märks alltid solen värsta mkt när man typ sitter i kläder och aldrig när man ligger i bikini och verkligen försöker sola?!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0