let me break the ice

På vägen till jobbet så stannade jag till och ensamshoppade lite i Kista, den här assnygga tunikan från Vero Moda fick följa med mej hem, 350 spän gick den på och nu är nästan hela min månadspeng borta, suck.. Fast jag är hellre snygg och fattig än ful & rik ;) På jobbet jobbade (haha) jag på och det var helt okej. Sista samtalet jag ringde innan jag gick hem var till en asarg småbarnspappa som typ sa "kan ni inte skaffa en dator som visar vilka som har barn under 5 år, SÅ NI INTE RINGER NÄR DOM SOVER?!', det sista skrek han och jag ba ' nu taru och coolar ner dej lite va?' hahahaha. Aja, imorn så har jag inställd matte = sovmorgon , riktigt skönt. Uppdaterar snart igen,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0