like a star, like a hero

Haha, bara jag som tkr att Charlotte Perelli verkligen ser ut som en levande barbiedocka? Fast hon förstärker ju Sveriges rykte om att alla tjejer är blonda och snygga, haah. Aja, dagen har alltså spenderats med min kille. Vi gjorde inte sådär jättemkt, såg på Kill Bill 2, myste, gick och handlade godis m.m Just nu så är det ju ESC på tv, men jag pallar inte med skiten, såg Charlotte Perelli (typ första gången jag såg henne uppträda med den, geee meeej louboutin-skorna!). Fast jag tänkte dra iväg till tv'n om typ 30 min och se vem som vinner.

puusss



mogna som vi är så tog vi min gamla kickboard till shell, haha

00.18: grattis ryssland. tydligen har timbaland producerat låten, men vad var hela grejen med öppen skjorta & vara barfota? issch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0