lördag

Lång dag idag, det här kommer bli ett aslångt inlägg känner jag på mej. Dagen började iaf tidigt imorse med en lång jävla resa ut till Utö, först till centralen, sen pendeln till Västerhaninge, buss (som var helt proppfull) till årsta brygga & därifrån båt (som var ännu mer packad) ut till Utö. När vi kom dit fick vi ta det lugnt ett tag och då när Oskar satt på bryggan så tappade han mobil i vattnet och hoppade i med alla kläder på, hahahaha, det var askul! Och innan det så hade han råkat pajja sin data igår genom att hälla vatten på den & så  var han på stn 6.45 imorse (en timme för tidigt, hahahah). Iaf, sen så gick vi typ 1 km till ett ställe som hette Rävstaviken, det var typ en skog och så var det väl Östersjön som vatten (haha, mvg i naturkunskap alltså) och massa klippor. Där käkade vi lunch, solade och sådär och sen så gjorde vi tråkiga naturuppgifter (typ undersökte djur och växter) innan vi fick gå tillbaka och till slut efter lång resa hem (med en rolig tågresa där Oskar berättade om när Marcus raggade på Gotland, "sheee, tjejer", hahahahahah) så är jag äntligen hemma! Det har varit kanonväder idag, sprang runt i tubtopp och shorts hela dagen, så nu är jag helt knallröd på varenda del av kroppen typ, även fast jag hade spf 10, suck. Btw, dagens höjdpunkt måste varit när Oskar & Oscar skulle bada, båda hade köpt varsin Boratdräkt  som dom hade på sej, fast dom hade kallingar under då, men det var ändå ingen vacker syn, hahahahaha!

puss puss

ps. idol-agnes var på samma buss & båt som jag när vi åkte ut, coolt eller vad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0