Maybelline New York Superstay Silky Foundation 16 H

 

Vad?
En ny foundation som innehåller hälften täckande foundation och den andra hälften en ska ge en skön känsla på huden. Har även spf 12.

Effekt
Eftersom jag gått runt med en dålig foundation sen februari, så är ju allt asbra i jämnförelse med den. Men den här täcker jämnt och jämnar ut och lämnar inga foundationsränder.

Andras kommentarer
-

Pris & inköpsställe
145 kr på Kicks

Soo?
Bra budgetfoundation, men jag tror det är värt att satsa på något dyrare nästa gång

Kommentarer
Postat av: Emma

hade den förut och den är inte direkt en av mina favoriter men helt okej faktiskt..

2008-05-21 @ 21:01:25
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: anonym

är inte villig att hålla med dig, den är värdelös.

2008-05-21 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0