paulines lista

den här listan har jag snott ifrån pauline och hon har gjort den själv = alla som har den efter mej är wannabe-mej & paui, suuckers

Choklad / kola
Christina Aguilera / Britney Spears

Tv / dator

Godis / chips

Ringa / sms

Förkyld / ont i halsen

Donken / Burger king

Kanal 5 / tv3
Rosa / rött
2-åringar / 5-åringar
Fransk manikyr / rött nagellack

För kallt / för varmt

Skvallertidning / modemagasin

Julafton / födelsedag
Få present / ge present

Matte / språkval

Sovmorgon / sluta tidigt

Vanligt vatten / mineralvatten

Midsommar / valborg
Mascara / foundation

Pool / sjö eller hav
Pizza / hamburgare

Mary-kate / Ashley Olsen

Sola / bada
Håret uppsatt / utsläppt

Blondiner / brunetter (beror ju lite på. jag tkr blonda tjejer är snyggare än brunisar, men bruniskillar är snyggare är blonda. och jag är ju själv brunett så)

David Beckham / Brad Pitt

Sagan om ringen / Harry Potter

Fredag / lördag

/ cykla

Skrattattack / fnissig
Klänning / kjol

Banan / äpple

Läsa bloggar / blogga själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0