stockholm i mitt hjääärta

GRÖNA LUND
[x] Varit på Gröna Lund 
[ ] Har haft guldkortet
[ ] Varit i spökhuset 
[ ] Blivit utslängd
[ ] Tagit med egen mat istället för att äta där
[x] Kallar Gröna Lund för "Grönan" 
[ ] Vunnit största vinsten
[x] Vunnit mindre vinster
[ ] Spytt
[x] Sett någon spy
[ ] Åkt fritt fall 
[ ] Åkt extreme 
[ ] Åkt allting på grönan  
[x] Börjat gråta
[ ] Lärt känna nytt folk i kön
[x] Har sett fjortiscrewet på Gröna Lund 
[ ] Sett en konsert
[ ] Väljt ut någon random person som offer när du åkt radiobilarna
Totalt: 6

T-CENTRALEN:
[ ] Blivit utslängd
[ ] Har suttit på emotrappan (vart fan ligger den :S)
[x] Har hängt på plattan med vänner (haha, inte som emo, men mina kompisar älskar att gå på plattan och kolla på emosar)
[ ] Bråkat med någon 
[x] Känt dig stressad
[x] Haft lust att vilja skjuta demostranter eller TH-fans när dom varit där och haft sina jippon 
[x] Bestämt träff med någon av samma kön (har hängt med nikki på lite internetdejter där, haha)
[x] Bestämt träff med någon av motsatta kön (med nicole alltså, haha)
[x] Snattat
[x] Skrikit (inte på plattan, men allmänt)
[x] Ätit något
[x] Träffat en person från playahead
[x] Träffat en person som du sedan lagt till på playahead
[ ] Blivit av med något 
[ ] Har gett en tiggare pengar
Totalt: 10

ÖVRIGT:
[x] Åkt tunnelbana
[x] Sett minst tre B-kändisar 
[ ] Ätit av någons kvarlämnade mat på någon snabbmatsresturang
[ ] Sett någon som hoppat franför tunnelbanan
[ ] Sett en stor fight
[ ] Sett en fotbollsmatch med ett känt Stockholmslag
Totalt: 2

Totalt: 18

0 = Synd att du har missat en stor stad med många möjligheter!
1-10 = Antagligen bara varit i Stockholm en enda gång.
11-21 = Nollåtta med måtta  
22-32 = Wow! Det börjar likna något.  
31-39 = En riktig och stolt 08!

haha, till min ursäkt kan jag ju säga att jag faktist blivit utslängd från nk. ska man bli utslängd så ska man göra det med stiiil ;) och jag är en stolt irriterande nollåtta, jag kan faktiskt skryta med att det står kungsholms församling i mitt pass och jag har bott i stan också (från 91-94, hihi)

Kommentarer
Postat av: sophie

Svar: Jo det är mysigt att bara sitta och umgås med vänner :)

2008-05-21 @ 21:13:49
URL: http://simonssons.blogg.se/
Postat av: Jonna

:)

2008-05-21 @ 21:48:01
URL: http://jonnaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0